بحبها

Posted: December 7, 2007 in WorDs

ماتروحش بعيد

ودي اول كلمات لأول اغنية بحطها هنا

 

دلوقتي بحس العمر جاني .. لما بتسكن بين احضاني
واشتاقلك وانا وياكِ حبيبي .. وازاي انساك
ايوا بحس اني وحداني لما بتبعد عن عيوني
حتى اسال عني سمايا نجومي انا بستنااك .. بستنااك .. طول العمر معاك

ونقرب اكتر واكتر واكتر .. وياريت ندوب
هتروح فين .. وتسيب القلب حزين
خليكي حبيبي .. استنى .. دا انا لسه يا دوب

دلوقتي بحس العمر جاني .. لما بتسكن بين احضاني
واشتاقلك وانا وياكِ حبيبي .. وازاي انساك
ايوا بحس اني وحداني لما بتبعد عن عيوني
حتى اسال عني سمايا نجومي انا بستناك

بالاشواق .. نبعد كل فراق .. ونلاقي الجنة اللي في احلامنا .. سكنت هنا
والايام .. تكتب احلى كلام .. لحكاية حب بطعم الغناااا

 

غناء : كور 

كلمات : منتصر

الحان : كور

توزيع : حمزاوي

Comments
  1. BooDy says:

    كلمات جاااااااامدة اوي يا اسلام بجد🙂

    عايزين نشوف اغاني انت اللي مألفها بقى😀

    انا عارفك كلامك جامد و لو الفت اغاني هتبقى 10/10

    و مبروووووووووووووووووووووك على المدونة الجديدة يا صاحبي :*

  2. elahlawy says:

    الله يبارك فيك يا عبدالله يا حبيبي

    وان شاء الله قريبا هبقى انشر القصيدتين اللي انا مألفهم … بس هما محتاجين شوية تعديل

    استنونااااااااااااااااااااااا

Leave a Reply

