ShoW Me The MeaninG Of Being Lonely

Posted: December 17, 2007 in Occasions, WorDs

بداية احب اقولكم ===> كل سنة وانتوا طيبين

عيد سعيد على كل الناس الصاحيين والنايمين

والاهلاوي بيقولكم … كل سنة وانتوا طيبييييين

ندخل بقى في الموضوع

انا كنت عايز احط حاجة بمناسبة الامتحانات ( الميدتيرم ) اللي خلصت

واحط الجزء التاني من حسبي الله ونعم الوكيل … واحط كام نظرية كده من نظريات 513

لكن قولت بلااااااش نكد … بس النهاردة جايب شوية كلمات هتعجبكم اوووووي

واهو برضه تمشي مع الحالة اللي انا فيها ..  .. يالا اسيبكم بقى مع الكلمات

SHOW ME THE MEANING OF BEING LONELY

Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling I need to walk with
Tell me why I can’t be there where you are
There’s something missing in my heart

Life goes on as it never ends
Eyes of stone observe the trends
They never say forever gaze from here
Guilty roads to an endless love
There’s no control
Are you with me now
Your every wish will be done
They tell me

There’s nowhere to run
I have no place to go
Surrender my heart’ body and soul
How can it be you’re asking me to feel the things you never show

You are missing in my heart
Tell me why I can’t be there where you are

Back Steet Boys

رجااااااااااااء مش عااااااايز حد يعيط

وكل سنة وانتم طيبين

العيد فرحة

ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء

lol!lol!lol!lol!

Comments
  1. eng-MiDo says:

    كل سنه وانت طيب يا اصلااااااااااااااااااااام
    ويارب تفضل بصحه وسعادة
    وتكون ايامك كلها خييييييير
    وانا مستني اثبات النظريات بتاعه 513😀

  2. Hunikal says:

    كل سنة و انت طيب يا صحبي

  3. BooDy says:

    كل سنة وانت طيب يا حبيبي

  4. elahlawy says:

    كل سنة وانتوا كلكم طيبين

    وفرحانين

    ومبسوطين

    وعيد سعيد علينا اجمعين

    وكل عجل او خرووووف وانتوا طيبين

    ومتنسوووووش نصيبنا في اللحمة … يوم الاتنين كل واحد يجيب معاه الحتة بتاعتي

    هههههههههههههههههههههههههههههه

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    😀 😀 😀

  5. sababoy says:

    Over there, really nearer than devil, a kind makes me remember you and loving you, I have a God and a world of hope. I keep my head up and pride that I’m lover and didn’t forger you.

Leave a Reply

