Everything Burns !!

Posted: August 11, 2009 in WorDs
Tags:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

امبارح انا كنت في اسكندرية .. ويارتني ما روحت

اليوم في اوله بديته بإبتسامة .. بضحك في وش الناس من ساعة اما نزلت من بيتنا

واﻻقي الرد في عنيهم بيقولولي انت ايه اللي مخليك مبتسم اووي كده

شايف الدنيا حلوة على الصبح ليه كده ؟؟

وانا اقول سيبك منهم .. خليني مع دماغي .. مهو محدش عارف حاجة

المهم بدأ اليوم .. حصلت مشاكل .. مش مهم هيا ايه ؟؟ .. وبعدين قولت اجي على نفسي علشان احلها

مهو برضه ﻻزم اليوم ميعديش وحش

وقولت هعمل للمشاكل

pause

وقولت اللهم اخزيك يا شوشو .. وقولت اكمل عادي

ورجعت رسمت اﻻبتسامة تاني

المهم .. الساعة جات 1 الظهر .. ودخلت فيلم

الف مبروووووك

كنت هموت وادخله بصراحة

فيلم جااامد جدااا جدااا جدااا … جدااا للصبح

وسبحان الله في مواقف كانت بتحصل فيه وانا كنت بقول انها هتحصل من قبل ما اشوفها

كأني شوفته قبل كده .. بس انا حاسس اني شوفت او قريت حاجة زي دي قبل كده

فيين مش عارف

لكن المهم ان الفيلم جااامد .. طلعت من الفيلم برضه راسم اﻻبتسامة .. مع ان اخره وحش اوووي

بس انا كنت متوقع اخرته دي .. وفضلت برضه راسم اﻻبتسامة

بس قلبي مكنش حاسس بخير

المهم … طالع من السينما .. جات عربية بسرعة غريبة في مكان مينفعش انها تمشي بسرعة فيه

المكان ده محطة الرمل قدام سينما فريال

بجد انا كنت هروح فيها النهاردة .. وكنتوا انتوا بقى بدل اما تقراوا البوست دي .. كنتوا هتقروا الفاتحة عليا

وتقولوا الله يرحمه كان اخر حاجة كان عايزها .. انه كان نفسه يبقى مبسوط

طبعا بعد اما العربية عدت كده على خير الحمد لله

بصتله وقولتله

ﻻااا … انا موت موتات احلى من دي بكتييييير

اييييييه .. البلد دي ملهاش كبير ولا ايه

بعدين لقيت العربية وقفت .. اممممممممم ياﻻ المسامح كريم بقى

هتيجوا معايا وانا بغير الواقع

وﻻ اروح لوحدي

….

مش عارف ليه كانت مدياني ظهرها .. مع اني كنت مديها تفاؤل .. وابتسامة بعرض البحر اللي طوول النهار

قاعد باصصله وبكلمه

وكل اللي يعدي يقول في نفسه دا اكيد مجنون .. بس مش مشكلة

المهم اني بكلمه .. وبحس اني لما بكلمه برتاح والله

والنهاردة وعلى الصبح كده .. قولتله كلام كتييير اووووي .. مش عارف بقى

كان نايم تقريبا

طبعا الواحد مفيش مانع انه يجي على نفسه ويعدي

لكن اهم حاجة انه يبقى عنده دم

ويفهم ان خلاص

Everything Burns !!

She sits in her corner

Singing herself to sleep

Wrapped in all of the promises

That no one seems to keep

She no longer cries to herself

No tears left to wash away

Just diaries of empty pages

Feelings gone astray

But she will sing

Chorus:

Everything burns

Everyone screams

Burning their lies

Burning my dreams

All of this faith

And all of this pain

Burning all down

Cause my anger reigns Everything burns …

By : “Ben Moody & Anastacia”

عارفين .. انا بجد مش عارف ايه اللي بيحصلي ده

وده بيحصلي ليه ؟؟

بس اللي واثق منه لحد دلوقتي

ان .. بعد اللي حصل النهاردة اخر حبة كانوا موجودين … خلاااص

وإن

….

everythings burns

….

Everything Burns !! … Everything Lost !!

and

يومين وارتاح

حد فاهم حاجة ؟؟ طب حد مش فاهم حاجة ؟؟

عمومااللي فهم يفهم اللي جمبه اللي مفهمش

وفي اﻻخر

لما كلكوا تفهموا ابقوا

فهموني

علشان انا معدتش فاهم حاجة

!!

سلاااااام

Comments
  1. Rana says:

    bsra7a ana aret 2l post marten w mafhemtesh 7aga lesa😦

  2. SimbaGirl says:

    هوا ممكن أكون فاهمه وممكن اكون مش فاهمه ؟
    مش عااارفه
    بس كل اللى اعرفه
    انك تخليك مبتسم مهما حصل
    ارسم الضحكه
    على وشك
    لحد الدنيا ما ترسمها
    على احلامك
    اسمع كلااامى
    وهتكسب
    متخلكش زيى
    معقدااها
    فووق كده يا كبير
    وقولها مهما حصل هضحك يا دنيا
    عند فيكى يا بنت…
    احم احم😀
    خلينى محترمه ومؤدبه
    سلااام يا جميل
    خد باالك من نفسك

  3. My Fate says:

    يعني انا باقول البوست اللى فات مفرح
    وعمالين نتكلم على المصاصة
    يقوم يحصل كده؟؟
    لأ خليك مبتسم
    حد يشوف البحر ويزعل بعدها؟؟
    وده غير فيلم أحمد حلمي جاااااااااااااااااااامد جدااااااااااااااا
    وأنا احتمال اروح اغير الواقع انا كمان😀

Leave a Reply

